Projektek és a Partnerek minősítése
Hogyan működnek a projektek?
A megoldásra váró projektek összegyűjtésének célja, hogy a webáruház tulajdonosok számára a lehető leginkább megkönnyítsük a webshop kezelését, valamint leegyszerűsítsük a Shoptet szakértők közötti választást. Partnereink ezáltal több lehetőséget kapnak arra, hogy segíteni tudjanak a webshopoknak. A Shoptet Partnerek mindegyike hozzáértő szakember, akik alaposan ismerik a rendszerünket.
A Shoptet nagyszerű választás saját webáruház működtetéséhez belföldön, de akár külföldön is. Annak ellenére, hogy egy remekül működő rendszerről van szó, időnként adódik olyan helyzet, hogy nem sikerül a felhasználónak mindent úgy beállítani, ahogyan szeretnék, esetleg nincs rá elég idő. Ilyen helyzetekben remek ötlet kiszervezni a munkát szakértőknek. Pontosan erre a célra szolgál az ingyenes szolgáltatásunk, amelyet Projektek–nek neveztünk el. A folyamat egészen egyszerű: A webáruház működtetője megfogalmazza a projektet, besorolja valamely kategóriába attól függően, hogy mivel kapcsolatos a feladat, majd nincs más hátra, mint várni, hogy a Partnerek jelentkezzenek egy konkrét ajánlattal.
Webáruház tulajdonosoknak
Amennyiben segítségre van szükséged a webáruház beállításával, feed-ekkel, grafikai módosításokkal, illetve bármi egyébbel kapcsolatban, amivel nem tudsz vagy nem szeretnél foglalkozni, adj fel projektet az oldalunkon. Határozd meg a kategóriát és add meg a megoldásra váró feladatot. Mi a Shoptet-ben ellenőrizzük a kérést, és amennyiben mindent rendben találunk, rövid időn belül jóváhagyásra kerül a projekt.
A jóváhagyás pillanatában a megadott kategóriába tartozó összes Partnerünk e-mailben megkapja a munkát, te pedig tőlük az ajánlatot. 24 órával később a weboldalunkon is megjelenik a kiírás, a továbbiakban pedig olyan szakértők is reagálhatnak a kérésre, akik nem tartoznak a Shoptet hivatalos partnerei közé. Amennyiben idő közben megoldódik a feladat, arra kérünk, állítsd át a projektet lezártnak, hogy ne kapjon az idők végezetéig ajánlatokat.
Amennyiben a Partnereink listáját áttekintve találsz olyan szakértőt, akivel szívesen együttműködnél, nem szükséges a Projektek funkciót használni. Meglátogathatod a szakértő profilját közvetlenül a Szakértők oldalon, és a kapcsolati űrlap segítségével kapcsolatba léphettek egymással. Az űrlap a partner neve mellett található adatlapra kattintva, a megjelenő oldal jobb felén található, illetve a megadott telefonszámon is értekezhetnek.
Partnereknek
Amennyiben egy ügyfél projektet ad fel egy olyan kategóriába, amelyben Te is a Shoptet Partnerek listájáján vagy, a munka e-mailben közvetlenül neked is továbbításra kerül. Ezen a ponton jön a Te nagy lehetőséged! Innentől számítva 24 órán át csak a Shoptet Partnerek látják a projektet. A 24 óra letelte után a Shoptet oldalán is nyilvánossá válik a projekt, és innentől kezdve más, a Shoptet-nél még nem regisztrált szakértők is reagálhatnak a munkára. Sok sikert kívánunk, hogy összejöjjön! A levelezőlistáról természetesen bármikor leiratkozhatsz, de akár visszajelentkezni is van mód. Azt reméljük, ez a szolgáltatás majd több megkeresést eredményez neked. Ráadásul a kategóriába rendezésnek köszönhetően a megkeresések relevánsak, célzottak lesznek, így az együttműködések közül kiválaszthatod az neked leginkább megfelelőt.
Hogyan működik a Shoptet Partnerek?
A Shoptet Partnerek közé olyan szakértők tartoznak (nagyobb cégek, vagy éppen szabadúszók), akik az online kereskedelem valamely területén széles körű tapasztalattal rendelkeznek, és akiket mi is jól ismerünk. A velük való együttműködés nagyban segítheti a vállalkozásod eredményességét is. Mielőtt egy szakértőt a Partnereink közé választunk, előbb részletesen átbeszéljük a tapasztalataikat és a munka minőségét, hogy biztosan megfeleljen a kívánalmaknak.
Noha a Shoptet Partnereket hivatalosan is ajánlásunkkal látjuk el, nem tudunk felelősséget vállalni a munkáért, amit az ügyfelek felé nyújtanak. Amennyiben tehát a Shoptet ügyfelek a katalógusunkból, esetleg a projekteken keresztül kiválasztják valamely Partnerünket együttműködés céljából, az üzleti viszony kialakítása kizárólag ezen a két félen múlik. Éppen ezért, kérjük, ne feledje el tisztázni az együttműködés feltételeit, még mielőtt elkezdenének együttműködni (a webáruházba való belépést, az árakat, a munka terjedelmét, stb.).
A partnerség előnyei
Az alábbiakban összefoglalunk néhány érvet, hogy miért is éri meg hivatalos Partnerré válni nálunk.
- Elsőbbségi információ a projektről, valamint reagálási lehetőség, még mielőtt a munka megjelenik a weboldalunkon
- Próbaáruház – A Shoptet Partner kap tőlünk egy tesztáruházat, amelyben korlátlan lehetőségekkel tesztelheti a rendszert
- A több mint 34 000 Shoptet ügyfél mindegyike hozzáférhet a tőlünk szerzett, Partnereinknek járó adatlaphoz
- Személyes vagy telefonos konzultáció a Shoptet Partner Manager-rel
- A kereskedelmi részlegünkön keresztül aktívan ajánljuk szakértőinket a migráló nagyobb webshpoknak
- A technikai részlegünkön előnyben részesítjük a kéréseiket
- A Partnerek támogatása marketing területén
- Partnereink továbbképzése
- Évente kapcsolatépítő találkozókat szervezünk Partnereinknek
A legfontosabb feltételek a Partnereink minősítéséhez
Az általános feltételeken túl szubjektív mércével mérve is értékeljük, hogy mely Partnerekkel szeretnénk hosszú távon is együttműködni minősített partnerként.
- Weboldal – a Partnernek legyen online névjegykártyája, vállalati weboldala
- A Shoptet adminisztrációs rendszerben szerzett tapasztalata és tudása
- Személyes találkozás a Partner managerrel
- Linképítés
- A Shoptet.hu-ra mutató link elhelyezése oldaláról
- Egy különálló aloldal létrehozása a weboldalán/blogon, amely a Shoptet-tel kötött együttműködésről, partnerségről szól
A partnerek felvételének a folyamata
Ha szeretnél Shoptet Partnerré válni, kérjük, figyelmesen olvassd el a fenti feltételeket. Ezután töltsd ki a jelentkezési űrlapot, amelynek az elküldése után azonnal kapsz egy e-mailt (a biztonság kedvéért nézzd meg a spam mappát is!) a további utasításokkal, majd a feltüntetett feltételek teljesítését követően Partner Manager-eink szívesen lebonyolítanak egy találkozót/call-t veled, amely során a partnerséget tekintve mindent átbeszéltek.
- Az űrlapon kitöltött alkalmazás leírás bármikor szerkeszthető utólag a Partner Manager által (a partner maga nem szerkesztheti utólag).
- A Partner Manager-rel való találkozóra (vagy online hívásra) az űrlap kitöltése után kerül sor, amely során átvesszük a ön szakterületed, a Shoptet Partnerré válás motivációdat és a jövőbeli együttműködést.
A tanúsítvány elvesztése és leminősítés
A Shoptet Partnereknek ügyelniük kell arra, hogy ne veszítsék el a tanúsítványukat. A tanúsítvány elvesztése a következő okok miatt következhet be:
- Ha egynél több, a Partnerrel együttműködő/együttműködött ügyféltől kapunk negatív referenciát. A vitás kérdéseket nem mi rendezzük, ez kizárólag az ügyfél és a Partner feladata. Viszont mindkét féllel pártatlan megfigyelőként folyamatosan kapcsolatban leszünk a partnerség fennmaradását támogató visszajelzés céljából.
- A Shoptet hírnevének megsértése és a márkával való visszaélés (például, ha egy partner a „Shoptet” kifejezést használja a cégnevében és/vagy a weboldala url-címében).
- A Partner célzottan nem használhatja a „Shoptet” kulcsszót a reklámjaiban.
- Ha a Partner részéről huzamosabb ideje nem történik aktivitás, nincsenek értékelései, a Partner Manager-ekkel nem kommunikál stb., mindig szubjektív módon bíráljuk el. Ha a Partner és a Shoptet útjai ilyen okokból kifolyólag elválnak egymástól, hely szabadul fel azon Partnerek számára, akik érdeklődést mutatnak a velünk folyó aktív együttműködés iránt.