Projektek és a Partnerek minősítése

Hogyan működnek a projektek?

A megoldásra váró projektek összegyűjtésének célja, hogy a webáruház tulajdonosok számára a lehető leginkább megkönnyítsük a webshop kezelését, valamint leegyszerűsítsük a Shoptet szakértők közüli választást. Partnereink ezáltal több lehetőséget kapnak arra, hogy segíteni tudjanak a webshopoknak. A Shoptet Partnerek mindegyike hozzáértő szakember, akik alaposan ismerik a rendszerünket. 

A Shoptet nagyszerű választás saját webáruház működtetéséhez belföldön, de akár külföldön is. Annak ellenére, hogy egy remekül működő rendszerről van szó, időnként adódik olyan helyzet, hogy nem sikerül a felhasználónak mindent úgy beállítani, ahogyan szeretné, esetleg nincs elég idő. Ilyen helyzetekben remek ötlet kiszervezni a munkát szakértőknek. Pontosan erre a célra szolgál az ingyenes szolgáltatásunk, amelyet Projekteknek neveztünk el. A folyamat egészen egyszerű: A webáruház működtetője megfogalmazza a projektet, besorolja valamely kategóriába attól függően, hogy mivel kapcsolatos a feladat, majd nincs más hátra, mint várni, hogy a Partnerek jelentkezzenek egy konkrét ajánlattal. 

Webáruház tulajdonosoknak

Amennyiben segítségre van szüksége a webáruház beállításával, feed-ekkel, grafikai módosításokkal, illetve bármi egyébbel kapcsolatban, amivel nem tud vagy nem szeretne foglalkozni, adjon fel projektet az oldalunkon. Határozza meg a kategóriát és adja meg a megoldásra váró feladatot. Mi a Shoptet-ben ellenőrizzük a kérést, és amennyiben mindent rendben találunk, rövid időn belül jóváhagyásra kerül a projekt. 

A jóváhagyás pillanatában a megadott kategóriába tartozó összes Partnerünk e-mailben megkapja a munkát. 24 órával később a weboldalunkon is megjelenik a kiírás, a továbbiakban pedig olyan szakértők is reagálhatnak a kérésre, akik nem tartoznak a Shoptet hivatalos partnerei közé. Amennyiben idő közben megoldódik a feladat, arra kérjük, állítsa át a projektet lejártnak, hogy ne kapjon az idők végezetéig ajánlatokat. 

Amennyiben a Partnereink listáját áttekintve talált olyan szakértőt, akivel szívesen együttműködne, nem szükséges a Projektek funkciót használni. Meglátogathatja szakértő profilját közvetlenül a Szakértők oldalon, és a kapcsolati űrlap segítségével kapcsolatba léphetnek egymással. Az űrlap a partner neve mellett található adatlapra kattintva, a megjelenő oldal jobb felén található, illetve a megadott telefonszámon is értekezhetnek. 

Partnereknek

Amennyiben egy ügyfél projektet ad fel egy olyan kategóriába, amelyben ön is a Shoptet Partnerek listáján van, a munka e-mailben közvetlenül önnek is továbbításra kerül. Ezen a ponton jön az ön nagy lehetősége! Innentől számítva 24 órán át csak a Shoptet Partnerek látják a projektet. A 24 óra letelte után a Shoptet oldalán is nyilvánossá válik a projekt, és innentől kezdve más, a Shoptet-nél még nem regisztrált szakértők is reagálhatnak a munkára. Sok sikert kívánunk, hogy összejöjjön! A levelezőlistáról természetesen bármikor leiratkozhat, de akár visszajelentkezni is van mód. Azt reméljük, ez a szolgáltatás majd több megkeresést eredményez önnek. Ráadásul a kategóriába rendezésnek köszönhetően a megkeresések relevánsak, célzottak lesznek, így az együttműködések közül kiválaszthatja az önnek leginkább megfelelőt. 

Hogyan működik a Shoptet Partnerek?

A Shoptet Partnerek közé olyan szakértők tartoznak (nagyobb cégek, vagy éppen szabadúszók), akik az online kereskedelem valamely területén széles körű tapasztalattal rendelkeznek, és akiket mi is jól ismerünk. A velük való együttműködés nagyban segíti a vállalkozása eredményességét. Mielőtt egy szakértőt a Partnereink közé választunk, előbb részletesen átbeszéljük a tapasztalataikat és a munka minőségét, hogy biztosan megfeleljen a kívánalmaknak. 

Noha a Shoptet Partnereket hivatalosan is ajánlásunkkal látjuk el, nem tudunk felelősséget vállalni a munkáért, amit az ügyfelek felé nyújtanak. Amennyiben tehát a Shoptet ügyfelek a katalógusunkból, esetleg a projekteken keresztül kiválasztják valamely Partnerünket együttműködés céljából, az üzleti viszony kialakítása kizárólag ezen a két félen múlik. Éppen ezért, kérjük, ne feledje el tisztázni az együttműködés feltételeit, még mielőtt elkezdenének együttműködni (a webáruházba való belépést, az árakat, a munka terjedelmét, stb.). 

A partnerség előnyei

Az alábbiakban összefoglalunk néhány érvet, hogy miért is éri meg hivatalos Partnerré válni nálunk.

  • Elsőbbségi információ a projektről, valamint reagálási lehetőség, még mielőtt a munka megjelenik a weboldalunkon
  • Tesztáruház – A Shoptet Partner kap tőlünk egy tesztáruházat, amelyben korlátlan lehetőségekkel tesztelheti a rendszert
  • A több mint 30 000 Shoptet ügyfél mindegyike hozzáférhet a tőlünk szerzett, Partnereinknek járó adatlaphoz
  • Személyes vagy telefonos konzultáció a Shoptet Partner Manager-rel
  • A kereskedelmi részlegünkön keresztül aktívan ajánljuk szakértőinket
  • A technikai részlegünkön előnyben részesítjük a kéréseiket
  • A Partnerek támogatása marketing területén
  • Partnereink továbbképzése
  • Évente kapcsolatépítő találkozókat szervezünk Partnereinknek

A legfontosabb feltételek a Partnereink minősítéséhez

Az általános feltételeken túl szubjektív mércével mérve is értékeljük, hogy mely Partnerekkel szeretnénk hosszú távon is együttműködni minősített partnerként. 

  • Weboldal – a Partnernek legyen online névjegykártyája, vállalati weboldala
  • A Shoptet adminisztrációs rendszerben szerzett tapasztalata és tudása
  • Személyes találkozás a Partner managerrel
  • Linképítés
    • A Shoptet.hu-ra mutató link elhelyezése oldaláról
    • Egy különálló aloldal létrehozása a weboldalán/blogon, amely a Shoptet-tel kötött együttműködésről, partnerségről szól

A partnerek felvételének a folyamata 

Ha szeretne Shoptet Partnerré válni, kérjük, figyelmesen olvassa el a fenti feltételeket. Ezután töltse ki a jelentkezési űrlapot, amelynek az elküldése után azonnal kap egy e-mailt (a biztonság kedvéért nézze meg a spam mappáját is!) a további utasításokkal, majd a feltüntetett feltételek teljesítését követően Partner Manager-eink szívesen lebonyolítanak egy találkozót/call-t Önnel, amely során a partnerséget tekintve mindent átbeszélnek. 

  • Az űrlapon kitöltött alkalmazás leírás bármikor szerkeszthető utólag a Partner Manager által (a partner maga nem szerkesztheti utólag).
  • A Partner Manager-rel való találkozóra (vagy online hívásra) az űrlap kitöltése után kerül sor, amely során átvesszük az ön szakterületét, a Shoptet Partnerré válás motivációját és a jövőbeli együttműködést. 

A tanúsítvány elvesztése és leminősítés 

A Shoptet Partnereknek ügyelniük kell arra, hogy ne veszítsék el a tanúsítványukat. A tanúsítvány elvesztése a következő okok miatt következhet be: 

  • Ha egynél több, a Partnerrel együttműködő/együttműködött ügyféltől kapunk negatív referenciát. A vitás kérdéseket nem mi rendezzük, ez kizárólag az ügyfél és a Partner feladata. Viszont mindkét féllel pártatlan megfigyelőként folyamatosan kapcsolatban leszünk a partnerség fennmaradását támogató visszajelzés céljából. 
  • A Shoptet hírnevének megsértése és a márkával való visszaélés (például, ha egy partner a „Shoptet” kifejezést használja a cégnevében és/vagy a weboldala url-címében). 
  • A Partner célzottan nem használhatja a „Shoptet” kulcsszót a reklámjaiban. 
  • Ha a Partner részéről huzamosabb ideje nem történik aktivitás, nincsenek értékelései, a Partner Manager-ekkel nem kommunikál stb., mindig szubjektív módon bíráljuk el. Ha a Partner és a Shoptet útjai ilyen okokból kifolyólag elválnak egymástól, nem gond, mivel hely szabadul fel azon Partnerek számára, akik érdeklődést mutatnak a velünk folyó aktív együttműködés iránt.