Függetlenül attól, hogy a grafika, a termékpaletta vagy a funkciók változásáról dönt, vagy arról, hogy mely marketingeszközökbe mennyi pénzt kell fektetnie, az interneten összegyűjtött, megfelelően értékelt adatok alapján kell döntéseket hoznia. Az ilyen mért és értékelt adatoknak elsősorban a webhelylátogatásoknak, a visszafordulási aránynak, az értékesítésnek, az átlagos rendelési értéknek vagy a konverziós aránynak kell lenniük. Használhatja Google Analytics alkalmazást a webáruházban az adatok méréséhez és értékeléséhez.
Szeretne minősített Shoptet Partner lenni és velünk dolgozni? A kapcsolatfelvételi űrlap segítségével röviden bemutatkozhat, és mi örömmel felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy megvitassuk az együttműködés lehetőségeit.
Negatív tapasztalata volt valamelyik partnerünkkel kapcsolatban? Ossza meg velünk, és mi utánajárunk.