Analitika

Függetlenül attól, hogy a grafika, a termékpaletta vagy a funkciók változásáról dönt, vagy arról, hogy mely marketingeszközökbe mennyi pénzt kell fektetnie, az interneten összegyűjtött, megfelelően értékelt adatok alapján kell döntéseket hoznia. Az ilyen mért és értékelt adatoknak elsősorban a webhelylátogatásoknak, a visszafordulási aránynak, az értékesítésnek, az átlagos rendelési értéknek vagy a konverziós aránynak kell lenniük. Használhatja Google Analytics alkalmazást a webáruházban az adatok méréséhez és értékeléséhez.

Kapcsolatfelvétel

Szeretnél minősített Shoptet Partner lenni és velünk dolgozni? A kapcsolatfelvételi űrlap segítségével röviden bemutatkozhatsz, és mi örömmel felvesszük veled a kapcsolatot, hogy megvitassuk az együttműködés lehetőségeit.

Negatív tapasztalatod volt valamelyik partnerünkkel kapcsolatban? Oszd meg velünk, és mi utánajárunk.

Az e-mail megadásával egyetértek a személyes adatokról szóló feltételekkel